tirsdag 27. oktober 2009

Kjole og hønebilde


Begynner å gå tom for ullfilt nå, har vært mye kjolesying i det siste, men fant en grønn rest i skapet. Laget en noe fargerik og nesten litt vårlig kjole. Deilig med litt farger innimellom:-)
Ullfilten er fra Tildakolleksjonen til Panduro, liker den veldig godt.


Synes kjolene blir ekstra koselige med lomme og hjerte på.


Her et nærbilde av damen...


Foruten ullkjolene liker jeg veldig godt å lage hane/hønebilder, og her kommer det siste jeg har laget.


Tekstilbilder kan lages på bestilling i ønsket størrelse, farger og motiv. Det er bare til å ta kontakt på mail:-)

11 kommentarer:

  1. Nydeleg kjole du har sydd, og så flotte detaljar.
    Høne og hane bilete er kjempeherlege.
    Ha ein fin og kreativ dag.
    Smil H

    SvarSlett
  2. Kjolen var kjempesøt. Hvis jeg får en jente en gang, så kommer det en bestilling! Hva tar du for tekstilbildene da? F.eks et slikt med elefanter i 30x30? Eller noe rundt den størrelsen?

    Takk for hyggelig kommentar om bildene mine!!

    SvarSlett
  3. Heisann...
    Tusen takk for koselig kommentar fra deg...
    Vet du, den kjolen er jo bare så nydelig...
    Detaljene er jo bare supre...

    Ha en koselig kveld...

    SvarSlett
  4. De kjolene dine er helt herlige! Applikasjonene gjør at kjolene blir rene kunstverk!

    SvarSlett
  5. Hei på deg!

    For en nydelig kjole du har laget...imponert!
    Syntes du har laget noen flotte bilder , både av den fine damen og av hønen...så flink du er:)
    Klem fra meg

    SvarSlett
  6. Heisann, og takk for koselig besøk og gode ord på bloggen min :o)

    Her snakker vi om kreativ dame - såååå flink du er!!! Kjolen er jo bare helskjønn! Nå må jeg ta meg en tur og titte litt rundt inne hos deg!

    Ha en fin kveld!

    Hildegunn :o)

    SvarSlett
  7. Hei Barbro, den kjolen ble bare nydelig!
    Digger den dama du har sydd på kjolen, dette er jo et kunst stykke i seg selv!
    Hanen var superfin den også!
    Ser for meg en slik innrammet dame jeg da, det hadde vært et herlig bilde.
    Lager du slike bilder på bestilling?
    Og eventuelt hvilken pris, f.eks et bilde som passer i en ramme ca.13x18.

    Ha en fin kveld!
    Klem Linda

    SvarSlett
  8. Knallfin kjole, og med de bildene er de jo bare helt....... har ikke ord. Må bar ta meg en tur å se de live en dag. ;-))))
    Du må bare tenke veldig sterkt på å holde kurs i de bildene, jeg melder meg på med en gang ;-)

    SvarSlett
  9. Tusen takk for alle de koselige kommentarene!! Så skjønne dere er, alle sammen!

    SvarSlett
  10. Hei igjen, ja jeg synes prisen er helt grei!
    Litt må en ha igjen for alt arbeidet!
    Jeg kommer helt sikkert til å bestille av deg litt senere!
    Jeg ønsker meg iallefall et selv ;O))

    SvarSlett
  11. Så mye fint du lager!!! Jeg har også gått på tegning, form og farge... en gang:) hverdagen med tre små barn, jobb og husarbeid har begrenset kreativiteten min litt. Men nå har jeg begynt å sy, og det hjelper litt, -får tilfredstilt litt av den kreative trangen som ligger på lur "et sted bak i der":) Lykke til med alle fremtidige prosjekter. Jeg legger deg til på blogglista mi, gøy å følge med på hva som skjer videre i din kreative verden;)

    SvarSlett