mandag 2. november 2009

Ikke noe rosa...


Når det gjelder farger, så foretrekker jeg rosa- og lillanyanser. Jeg liker det sarte, det feminine og det nostalgiske. Jeg elsker blonder og perler. Så det er litt av en utfordring når noen ønsker seg et bilde som ikke skal være noe av delene. Tvertimot, det skulle være i akryl, litt røft, og ingen pastellfarger, og definitivt IKKE rosa og lilla, eller cerise eller lavendel. Og ikke så mye som en blondebit...Litt av en utfordring! Resultatet ble dette:


Klarte å snike inn et hjerte da. Bittelitt feminint og yndig må det nå være...

2 kommentarer:

  1. Utrolig tøft! Du har dreisen på den stilen også du! Har tenkt å spørre om det før, men så har det ikke blitt: Lever du av salget på bildene og kjolene dine, eller er det "hobby" og bi-inntekt?

    God natt!!

    SvarSlett
  2. Tusen takk, Kristin!!

    Det er nok foreløpig bare en bi-inntekt. Dessverre veldig vanskelig å leve av sånt. Mange av materialene jeg bruker er forholdsvis dyre, og jeg bruker mye tid på en del av tingene jeg lager, så særlig lønnsomt er det ikke. Har tenkt jeg skulle få trykket opp kort, plakater, kalendere o.l. av det jeg lager for salg.For å kunne spe på litt, og slippe og lage alt jeg skal selge. Det er jo selvfølgelig drømmen å kunne leve av dette her:-)

    Hva med deg og fotograferingen??

    SvarSlett