onsdag 30. juni 2010

Søte saker

Jeg blir helt mo i knærne og får hjertebank når jeg ser noe som er laget av virkelig flotte stoffer. Det er liksom ikke så nøye om det er snakk om stringtruse eller gardin, bare stoffet er fint nok. Så det er vel ikke så rart at jeg falt for denne fine "veskerammen" fra Rice med nydelige blondeoppheng.


Det kriblet litt i fingrene etter å lage noe lignende. Da var det greit å ha med seg en mal hjem. 


Dette er bare en testversjon med grådig skjeive sømmer. Hastverk er lastverk.... Men morsomt var det, og det blir nok flere rammer, foråpentligvis med jevne fine sømmer:-)

Bildet er puttet nedi en stoffpose på baksiden. For at bildet skal holde seg fint har jeg klippet ut en bit gjennomsiktig folie og lagt over.

Kjekke rammer å henge på et barnerom - fullstendig uknuselige:-)

17 kommentarer:

  1. Kjempe stilig...åååå du er så kreativ.
    Kjempe flink

    Klem

    SvarSlett
  2. Rammen ble virkelig flott! Du kommer sikkert til å lage mange :)

    SvarSlett
  3. Så koselig. Her aner vi oss flere rammer underveis:)

    SvarSlett
  4. FOR en morsom ide Barbro!,
    - og er man stoff-avhengig så er man det..!;-D
    Hva i all verden skal jeg kante den veska med..?
    (på innlegget mitt idag..)
    - tykt med ytterstoff pluss foret,,så brette den inn er liksom som å brekke sement!!
    He, he dagen`s frustrasjon fra meg;-D
    Ha en flott kveld vennen min,
    klem,klem:)

    SvarSlett
  5. Kjempeflott produkt fra deg igjen!
    Får litt lyst til å sy selv..bare bittelitt...for jeg ser hvor mye arbeid og kunnskap dette krever;)

    SvarSlett
  6. Kjempefin og søt ramme du har sydd,
    og den fra Rice var søt den også:)))

    SvarSlett
  7. For en glitrende ide!!
    Og så smart at den ikke kan knuses - sabla lekker Barbro og grådig sjarmerende!!
    Ha en forsatt fin uke du produktive bloggvenn!
    Varm klem fra Lokki

    SvarSlett
  8. Nok et kreativt innlegg fra deg!
    Skulle likt å se hva du kunne ha laget av en stringtruse;)
    Grattis med dagen til Sara, forresten, regner med dere hadde en super dag!

    SvarSlett
  9. Du er bare så effektiv! Super duk under her og det bildet fra ferien nordpå er til å gapskratte av. ☺☺ Det var ikke stygt ment, altså.

    SvarSlett
  10. Å for en søt ramme!! Den blir nok fin på barnerommet ja... kjekt å få inspirasjon og kunne lage ting etterpå. Særlig når resultatet blir så fint som dette! Klem

    SvarSlett
  11. Oi, den var genial ja!
    Slike skulle vært påbudt på barnerommet!
    Er en grunn til at det ikke er bilder der enda!;)

    SvarSlett
  12. Knalltøft! Hva med å laminere bildet? Da blir det meget holdbart.

    SvarSlett
  13. Du O`kreative kvinne *bøyer seg i støvet*

    SvarSlett
  14. Må kommentere både duken og rammen.

    Duken var en riktig lekker sak, og ditt nye prosjekt ser ut til å bli like vellykket som alt annet du lager.

    Jeg skal være ute i god tid når det gjelder bursdagsønsker i år, men kan vente litt. Det kommer ihvertfall ikke til å stå noen kjøpeting på den listen.

    Klem

    SvarSlett
  15. Jeg syns sannelig din var finest :) flink er du!

    SvarSlett
  16. Heisan du.
    Det er alltid så hyggelig å komme innom hos deg å se nye kreative ideer.
    Klæm Susanne

    SvarSlett
  17. Så smart. Dette fikk jeg også lyst til å prøve. Skulle vært artig å hatt noen rammer man kan putte barnetegninger i. Så kan man bytte ut med jevne mellomrom :)

    SvarSlett