lørdag 28. august 2010

Alle hjerter gleder seg


Eller ihvertall mitt:-) Over alle koselige kommentarer, alle hyggelige mailer, og overveldende respons på det jeg lager. Tusen, tusen takk! 


Det har imidlertid oppstått et aldri så lite luksusproblem; bestillingene har tårnet seg opp, og det begynner å bli vanskelig å holde tritt. Så derfor blir det dessverre midlertidig bestillingsstopp for å komme ajour,


og for å få fylt opp bloggbutikken som nå har stått tom en stund.


Mulig at disse, eller lignende hjerter snart er å finne i bloggbutikken. Forhåpentligvis sammen med litt annet nytt. Symaskinen står ihvertfall kontinuerlig framme, klar til bruk - skulle bare hatt litt mer tid:-)

Ellers har jeg fått en aldri så liten bønn fra min gode bloggvenninne Hege (La Ville de Mille) som har vært utsatt for en ugjenkallelig bloggsletting, men nå har fått seg ny blogg, og ønsker at jeg skal hjelpe med å spre linken. Og det gjør jeg jo mer enn gjerne:

Ha en fortsatt god helg!

12 kommentarer:

  1. Så flotte og koselige hjerter, så jeg skjønner butikken tømmes;)..og det er jo artig, da.
    Stakkars Hege, ikke greit når bloggen forsvinner.
    Ha en fin lørdagskveld og klem fra meg;)

    SvarSlett
  2. Nydelige Barbro - og det kommer ikke som noen overraskelse at du har fått bestillingslistene MER enn fulle :))
    Ønsker deg en vidunderlig helg min venn!!
    En HJERTELIG god sådan :))
    Varme klemmer fra Lokki

    SvarSlett
  3. Lett å forstå hvorfor butikken tømmes,du lager jo de herligste ting. :)Klem.

    SvarSlett
  4. søtt hjerte!! eller søte hjerter:) det er jo bra at du får masse bestillinger! men du må ikke slite deg ut:) koster det noe å ha sånn bloggbutikk?

    SvarSlett
  5. Søte hjerter.Kjekt at butikken tømmes da,men jeg som hadde tenkt å bestille ett lite bilde
    Men jeg kan vente.
    Vi snakkes jo om ikke så lenge
    Ha en fin kveld
    Klem til deg

    SvarSlett
  6. Du har egentlig et luksusproblem, men skjønner godt at så stor etterspørsel kan virke en smule stressende. Det er uansett et bevis på at dine produkter er populære. Og hjertene blir sikkert det samme, så søte som de ble.

    SvarSlett
  7. Takk for tibakemeldingen:) jeg lurte litt for jeg har solgt litt via min søster av pannebond og tøfler og pulsvanter... men tenkte det hadde vært artig å prøvd ut på nett og... men vi får no se:)

    SvarSlett
  8. Du lager de utroligste søte hjerter må jeg si. :0)
    Så kjekt at du har så mye å gjøre da, og at du får så bra respons på tingene du lager. Kjempe moro :0)

    Ha en fin lørdag.

    klem Jane.

    SvarSlett
  9. Du lager fine hjerter. Har skjønt at det går i lilla om dagen :)

    Ha en god helg! Klem fra Sylke

    SvarSlett
  10. Gleder meg til butikken fylles på igjen. Jeg har lyst på en søøøt ugle :)
    Klem Anita

    SvarSlett
  11. Nydelige hjerter. Lykke til med å komme a jour, du er jo en kløpper med tryllestaven og symaskina så jeg har all tro på at det skal gå bra. ☺

    SvarSlett
  12. Å da var jeg heldig som rakk å bestille før bestillingsstopp :-) Gleder meg til det kommer, men stress for all del ikke. Jane

    SvarSlett