lørdag 14. august 2010

Vinneren er....


Charlotte med bloggen En mamma´s hverdag! Gratulerer! Og så må jeg bare beklage så mye, men jeg får ikke linken til deg til å fungere...

Et par "trøstekluter" måtte det også bli, og de går faktisk til min gode venninne Monica som ikke har blogg:-) (Og jeg kan forsikre om at alt har gått hederlig og rederlig for seg ved hjelp av Mr. Random)

Tusen takk til alle som har deltatt, og for alle koselige og skjønne kommentarer - egentlig skulle dere fått en klut hver alle sammen:-)

Ønsker alle sammen en fin lørdag!

13 kommentarer:

  1. Det var en heldig vinner...*smiler*...
    Ha en fin lørdag,
    klem :O)

    SvarSlett
  2. gratulere til dine vinnere,
    håper du har det bra å får kost deg i helgen.
    hverdagen begynner her til uka,med skolestart.
    ønsker dere alle en fin helg,
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  3. Gratulerer til vinneren! Og ha en fortreffelig lørdag!

    SvarSlett
  4. Gratulerer til de heldige vinnerne :)

    SvarSlett
  5. Gratulerer til vinnerne!
    Og kor go du e tel å prate nordnorsk sånn som ho svigermor(antar æ)! Ho sei prat og ikke prate sånn som æ!

    SvarSlett
  6. Heldige vinneren! :) Jeg skjønner ikke hvorfor dette har gått meg hus forbi? SKulle gjerne ha vært med, må ha vært for travel i det siste. Gratulerer til En mammas hverdag, og til Monica! Så koselige give aways du har :)

    SvarSlett
  7. Gratulera te vinneren!

    Og så må egnformera om at eg har fått flytta bloggtreffet te helga ittepå. Kan det passa?

    SvarSlett
  8. Gratulerer til de heldige vinnerene :)

    SvarSlett
  9. Heldige vinnere, gratulerer til de :)
    Moro med giveaway; da kommer det gjerne kommentarer fra blogger man ikke kjenner til. Og vips; så har man en ny bloggevenn :)

    SvarSlett
  10. Jippi =).
    Gjett om min lørdag ble litt mye bedre nå =)

    SvarSlett
  11. Jippi,,, Gleder meg faktisk til å vaske nå!! Og det er ikke noe jeg pleier å gjøre.
    Tusen tusen takk og jeg gleder meg til å se deg igjen.
    Gode klemmer fra Monica

    SvarSlett