søndag 5. september 2010


Jeg var så utrolig heldig å vinne i give away´en til Barn igjen. Jeg fikk til og med velge meg ut en premie selv. Jeg følte det var litt som å slippe løs en liten unge i godtebutikken, for alt fristet liksom like mye. Men ettersom minstemann fikk seg ny dyne for over en måned siden, uten at mor har klart å finne et passende sengetøy, så falt valget på et kjempeskjønt sengesett hos Barn igjen. Endelig fant jeg det perfekte sengesettet, og minstemann kunne omsider få dynetrekk på dynen sin.

Ikke bare lå det et sengesett oppi pakken som dumpet ned i postkassen i går. Snille Lisbeth hadde også lagt oppi et av de fine nøkkelbåndene hun lager. Mye stiligere enn de kjedelige NetCombåndene vi går rundt med om halsen her i huset! Dette blir jo nesten som et smykke.
 Skulle du ha lyst til å lageditt eget nøkkelbånd, som matcher favorittantrekket ditt, så kan du gå inn på bloggen til Barn igjen.  Her finner du en enkel og utførlig oppskrift, hvor det håp for å få det til, til og med for oss som må ha det inn med teskje:-)  

Ønsker alle sammen en riktig fin, ny uke!           



16 kommentarer:

  1. Heldige du! Det var et flott sengetrekk og nøkkelbåndet så lekkert ut. Artig når gaver dumper ned i postkassa;)
    Her skinner sola, men den er lav, så jeg har trukket innomhus;)
    ha en fin kveld og klemmings;)

    SvarSlett
  2. Gratulerer med gevinsten! :D kjempe flott sengetøy!! og tøft nøkkelbånd også!!

    Du må ha en fin søndagskveld!

    SvarSlett
  3. Sa heldig du var! Og minstemann ogsa!

    Her er det fullt hus for jeg har en venninne fra Norge med sin sonn pa besok. De skal bo hos oss noen uker for de flytter inn i naerheten for a vaere her i byen frem til jul. Det er slik luksus a fa besok hjemmefra SA lenge!

    ha en fiiiin uke!
    klem Mette

    SvarSlett
  4. Det var et riktig koselig sengetrekk du har fått, gratulerer med gevinsten :)

    Ha en fin uke. Klem fra Sylke

    SvarSlett
  5. Hei Barbro
    Takk for mail og for flott innlegg om barnigjen.no. Så nydelig sengetøyet ble på senga til lillebror.
    Jeg håper ikke DIY`ene mine er over pedagogiske. Ikke meninga å undervurdere noen, men jeg er nok litt yrkesskada fra jobben som lærer.
    Ha en flott uke.
    Klem!

    SvarSlett
  6. Gratulerer med premien! Flott sengetøy :) Ha en fin, fin uke! Klem

    SvarSlett
  7. Hei!
    Kjempe fint sengetøy.Deilige farger.Nøkkelbåndet var jo kjempe flott og var innom bloggen og dette har jeg veldig lyst til å prøve.
    Gleder meg til vi treffes
    Ha en fin søndagskveld
    Klem Lappeline

    SvarSlett
  8. For en flott gevinst! Herlig sengesett, og sånne nøkkelbånd er praktiske!
    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  9. Skal si du er heldig, så flotte sengesett i glade mønster og farge! Skal gå inn å sjekke mønster på nøkkelbåndet. Ha en fin ny uke:)) Klem

    SvarSlett
  10. Gratulerer, det var kjempefint!
    Ha ei flott uke Barbro!
    Klem : )

    SvarSlett
  11. Åååå, det var eit herleg sengesett.
    Her må jo minstemann sove godt!!!

    Ha ei fin ny veke Barbro.
    Klem H

    SvarSlett
  12. Det nøklebåndet var skikkelig fint! Så fin åpninga på bloggen din er nå, lilla blitt i anledning høsten :) Godt å få tid til å lese litt hos deg, savner det! Klem :)

    SvarSlett
  13. Jøss, så heldig du er da :)
    Tror jeg må legge inn en større innsats på slike giborter jeg også :))

    SvarSlett
  14. Gratulerer med premien, så gøy å vinne så fint stoff.

    Hilsen fra Mimmi-Leone

    SvarSlett
  15. God kveld:)
    Så heldig du var, det var jo en kjempefin premie:)Nydelig sengetøy!
    Ha en fin søndagskveld:)

    SvarSlett
  16. Grattis! Sengetøyet er en liten helt verdt.
    Ha en finfin uke.

    SvarSlett