tirsdag 29. mars 2011

En til...


Puteprosjektet mitt ble effektivt stoppet av andre og viktigere prosjekter, men i løpet av gårkveldens mulm og mørke, og mens alle andre i huset sov, ble en ny pute produsert. Denne gangen tok jeg likså godt og brukte kjøkkenhåndklet akkurat som det var, og sydde kun et bakstykke. Siden kjøkkenhåndklet var relativt stort, så har jeg brukt en vanlig hodepute som fyllpute.


Så nå har jeg laget hele to puter. Med dette tempoet her så er vel puteprosjektet ferdig til sommerferien en gang:-) Den som venter på noe godt...

13 kommentarer:

  1. Kule puter!
    Det ligger en award til deg inne hos meg. Ta den om du vil :o)

    Ha en flott dag!

    SvarSlett
  2. Flotte puter og god ide. Flink du er :) Ha en fortsatt flott uke :)

    SvarSlett
  3. Ja man kan vel aldri få for mange puter, stå på! :-)

    SvarSlett
  4. Kjempe tøffe puter begge to....nå er ut på tur hos meg så får jeg se om jeg kommer meg til symaskinen etterpå
    Ha en fin ettermiddag
    Klem til deg

    SvarSlett
  5. Kjempefine puter!! Det erjo så mange flotte kjøkkenhåndklær, så dette er en virkelig god ide!
    Kos deg, jeg er drittlei snø!!
    Klem fra meg;)

    SvarSlett
  6. Kjempefine puter! Jeg har også et par puter på skisseblokka, gjenstår bare å få satt seg ned med nål og tråd.

    Klem

    SvarSlett
  7. Jeg synes det går unna med puteprosjektet, jeg!

    SvarSlett
  8. Kjempetøffe puter! Jeg kan virkelig ikke skjønne hvilke oppgaver som kan være viktigere enn dette? :D

    Jeg gleder meg til å se hele kolleksjonen!

    SvarSlett
  9. Så utrolig mye fint du lager!
    Likte så godt putene med stjerner, helt fantastiske! Du er jo bare så flink!

    Ha en fin kveld:)

    SvarSlett
  10. ALtså, når du maler stua med 2-3 strøk, syr forheng til badeskap og slenger et par strøk på skapdører og skuffer, så må jeg si det er imponerende at du også har fått sydd ett putetrekk til!! Kjempeflotte puter!

    Tusen takk forresten, for den koselige hilsenen i gi-bort innlegget mitt!!
    KLEM!

    SvarSlett
  11. Du står på he he.
    De putene ble jo nydelige. Spes den blå (ingen overraskelse vel :)
    Jeg liker de By Nord putene med dyr, men de er så sviiiindyre så jeg skal sy et par av kjøkkenhandkleene deres. De koster ikke så mye.
    Kos kveld til deg
    Klem

    SvarSlett
  12. Du står på du ja :o)

    Nå har eg kosa meg med mange flotte innlegg her.
    Tar tid å oppdatere seg når en har ein bloggerolig periode ja :o)

    SvarSlett
  13. Stilige puter. Artig med pute av kjøkkenhåndkle :)
    Ha en fin dag
    Trude :)

    SvarSlett