tirsdag 29. november 2011

Jeg fant, jeg fant

Jeg har omsider karret meg ned i kjelleren og delvis gått gjennom stoffeskene. Og der var det mye spennende gitt. Jeg følte det nesten som om jeg var på loppemarked, bare enda bedre, for her var alt mitt allerede:-)
I forbindelse med julemarkedproduksjonen trodde jeg at jeg hadde gått tom for gamle duker. Det holdt vel kanskje ikke helt stikk. Ved nærmere gjennomgang av godt kamuflerte esker, fant jeg både hardangerbrikker og korsstingsløpere.
For ikke å snakke om at det dukket opp en og annen etterlengtet hekleduk. Hvilken lykke!
Dermed ble det enda litt mer hvit julepynt i dag.
Og søte, små bambier blir også produsert på løpende bånd. Jeg er for tiden fullstendig hektet på bambi. Det er vel kanskje ikke det verste å være hektet på:-)

16 kommentarer:

  1. det gjør ikke noe om du er hektet på bambi, bambi er jo så søt!

    SvarSlett
  2. Så søte små bambier :) Hehe.. er det ikke rart det der med at man "glemmer" hvor mye man egentlig har. Finner alltid igjen noe som kan brukes ;)

    Finfin dag til deg
    klem Jane

    SvarSlett
  3. Du lager så mye fint! Og - kjempesøte bambier!

    SvarSlett
  4. Rett og slett lekkert!!

    Og Bambi er nydeleg, det spørs om eg ikkje kjem til å kopiere deg der..., om eg får lov;o) Etter alle dei fine du lagar, får eg lyst å prøve meg på nokre sjølv....

    Solklem

    SvarSlett
  5. Så nydelige bambier, ja de er nydelige de andre pyntetingene også da:) Deilig å finne arkiverte stoffer:)

    klem Fra Trine:)

    SvarSlett
  6. Jeg kjenner jeg holder på å bli påvirket av de og bambiene, har lyst på jegg og!
    Klem Linn

    SvarSlett
  7. du lager jo bare såå flotte og søte bambier i alle varianter og farger :)
    Sjøl sliter jeg med å skulle like "rudolf" som er så innmari popular i disse juletider -så jeg har strekt meg til å kjøpe to stk. i "krystall" fra Nille... og de e jo nesten like søt som dine små bambier :)
    Søte hjerta dere laga i går også da :)

    Klem Anita

    SvarSlett
  8. Oj, det er vist en stund siden jeg har besøkt deg ser jeg , for her var masse fint :o)

    Den hvite leiren har jeg gått og tenkt på..Kjekt å høre at den er myk å jobbe med i motseting til mange andre i den typen.
    Dette skal jeg prøve ut.

    TAKK for inspirasjonen.

    Klem, Anne på landet.

    SvarSlett
  9. For noen skatter du fant, og masse nydelig du alt har tryllet fram :)

    SvarSlett
  10. søte!

    jammen bra du ikke står opp klokka fem hver dag for og blogge!
    for det høres på ingen måte fornuftig ut:)
    klem ellemell

    SvarSlett
  11. Så utrolig søte både bambiene og hjertene, er :) Lykke å finne så mye bra i sin egen kjeller da ;)

    SvarSlett
  12. Skønne ting du har lavet!
    Fed Blog:-)

    SvarSlett