tirsdag 15. november 2011

Marianne og eg...


Marianne Aulie og jeg har sans for klovner, og her iler jeg med å skyte inn at vi snakker om klovnebilder... 

Disse klovnebildene er det en stund siden jeg har laget, men de har aldri vært blogget før.


Nå er de på vei til Allkopi for å bli til trykk. Faktisk så bruker Marianne Aulie Allkopi til sine trykk hun og. Men mine trykk skal i denne omgang bare bli til små trykk, og ikke


bli store svømmebrett trykk a la Marianne. Skjønt, hvem vet, skulle salget gå dårlig så får jeg få laget   
et klovnebilde på lerret i kjempeformat (jeg har jo ett fra før av) og bruke det som flytebrett nede i Skjoldabukten. Mulig det blir smått med blomsterkranser å ha i håret på denne tiden av året, men jeg har ihvertfall en julekrans av kongler:-)

13 kommentarer:

  1. Nydelege klovnebilete!!!! Fantastiske fargar, rett og slett til å bli glad av!

    Er det kort eller bilder du skal trykke?

    Ha gode kreative dagar!

    Solklem

    SvarSlett
  2. Så fine klovnebildene dine er!!

    Masse annet flott du har laget å ser jeg!!

    Ha en fin uke!!

    Klem Tine

    SvarSlett
  3. Og du har jo også litt hår å dandere fint foran puppene :D
    Klovnebildene dine er superfine.
    Ellen :)

    SvarSlett
  4. :O)

    Klovnebildene dine er veldig fine,
    krysser fingeren for god salg...sånn at du slipper å nakenbade til vinteren med en konglekrans på hodet, og et klovne svømmebrett... *ler*...

    SvarSlett
  5. Liker kobinasjonen din med maling og søm!! Du bruker også det meste av stoffer. Keativt!! :)

    SvarSlett
  6. Utrolig flotte klovner,elsker klovner jeg og,har tegnet en del av de. Fantastiske fargesammensetninger du bruker,kjempeflink er du. :)))
    Klem fra Mette.

    SvarSlett
  7. Hvis du stikker ned med et slikt "brett" i skjoldabukta, da skal jeg jammen meg komme ned å heie på deg :)

    Masse lykke til med salg av de fine klovnene dine!

    Klem Klarise

    SvarSlett
  8. MASSE fint på bloggen din!
    SÅ variert.
    Du er skikkelig kreativ!
    Kjekt å se.

    TAKK for titten og klem fra Os ;o)

    SvarSlett
  9. Ha ha ha ! Det slipper du helt sikkert.. ;) Og forresten Barbro, så har jeg plass til noen originale tekstil-bilder på loftet ;)

    Regner med at jeg kommer innom deg på torsdag, men ringer og avtaler nærmere..

    Klem

    SvarSlett
  10. Ho ho ho, nå fikk jeg mange fine bilder i hodet.Konglekrans blir fint.

    SvarSlett
  11. Haha!! Ser det virkelig for meg! *bilder surrer på netthinna*

    Uansett, bildene dine er utrolig fine! Du får så gode uttrykk på figurene du lager, enten det er katter, klovner eller min favoritt, fuglene!

    SvarSlett