mandag 13. februar 2012

Stoffkart



På jakt etter nye, kule stoffer, fant jeg dette verdenskartstoffet på Åhlens. Det var ikke bare jeg som syntes at dette var et artig stoff, ungene ble nesten like begeistret som sin mor, og vi ble liggende på gulvet hjemme hele gjengen og studere verdenskartet og lære oss litt geografi.


Jeg skjønte jo fort at den lille meteren jeg hadde kjøpt kom til å bli for lite, men da jeg kjøpte stoffet hadde jeg egentlig ingen andre umidelbare planer enn å lage noen sjørøvervimpler.


Men det er utrolig hvor raskt man finner på ting å bruke nye, fine stoff til. Det er få ting som gir meg så mye inspirasjon som nye stoff. Stoltrekk av kart blir et kult innslag på barnerommet.


Og her er planer om enda flere saker, så det er bare å klippe meteren med stoff med andakt:-)

15 kommentarer:

  1. Åh, så stiligt stoff, sånt vil eg og ha. ;)

    Det betyr vel at eg må ringe rundt og høyre kven som kan handle for meg, siden vi ikkje har den butikken her. Godt med familie plassert godt utover det ganske land. hehe

    Ha ei fin veke.

    SvarSlett
  2. Det var utrolig kult! Må innom Åhlens en tur skjønner jeg.. :-)
    Du er så kreativ, det stoltrekket var kjempefint!

    SvarSlett
  3. Takk for tilbudet, men søskenebarnet mitt er alt på veg for å handle for meg. :)

    SvarSlett
  4. Finner det ikke på sida deres..må høre om jeg kjenner noen som er i nærheten som jeg kan plage innom ;P

    SvarSlett
  5. Så utrolig tøft. Kan hende jeg må ta meg en tur på Åhlens nå altså :)

    SvarSlett
  6. Så kult...kjempe spennande stoff. Takk for tipset. klem Lilladør

    SvarSlett
  7. Passer jo bra for deg med skolebarn da=) Du må ha en fin dag!
    Klem fra Yvonne.

    SvarSlett
  8. Kjempe stilig stoff! Trur eg må ha meg ein bytur snart. Litt tips og inspirasjon og..du finn på so mykje kreativt, so hjå deg e da mykje inspirasjon å henta :)

    Klem frå Christine

    SvarSlett
  9. Ååååå det var stilig!!!!

    Skal tru om eg kan få til ein Bergenstur i vinterferien......;o) Lysta manglar i vert fall ikkje....

    God, kreativ veke!

    Solklem

    SvarSlett
  10. Det var jo knallkult stoff!!
    Må da finnes masse kult og bruke det til ja:)

    SvarSlett
  11. Enig med deg. Stoff er utrolig inspirerende. Jeg kunne gjerne hatt slike kart-stoff-stoler som spisestuestoler. Knalltøft!
    Gleder meg til fortsettelsen. Sjørøver-vimpler var en knall ide.
    Ellen :)

    SvarSlett
  12. hei! pleier å skrive ein kommentar med ein gang eg legg meg til som følgar av ein blogg, men slik vart det ikkje idag. men no kan eg skrive at dnne bloggen er veldig koselig og inspirerande, og eg gledar meg til å følge med vidare! :) ha ein fin kveld!

    SvarSlett
  13. Det va jo bare knalltøfft !!!!
    du e bare en inspirasjonsspire uten like :))
    Æ må skynde mæ agåre så fort som overhode mulig tel aahlens - æ vil sy pute :)

    Klæm og takk for at du dele så masse flott me oss hver eneste dag :)

    Anita

    SvarSlett
  14. Great idea! Fun for kids and adults.

    SvarSlett
  15. Oj, fantastisk fint stoff!! Akkurat slik jeg leter etter:) Kanskje finner jeg en Åhlens på ferie:) Om de har stoffet lenger, ser dette er en gammel tråd:)

    SvarSlett