tirsdag 5. juni 2012

Fint skal det være

Det gjelder jo å ta seg litt stilig ut når man skal feire bursdag. Her i huset har mor og datter riktignok ikke alltid helt samme oppfatning av hva som er stilig. Kjole har lenge vært ut for veslesnuppa sin del, men er nå visstnok på vei inn igjen. 


Så derfor har jeg dristet meg til å finne fram sommerkjolen som jeg fant på salg i fjor, og som fremdeles hang ubrukt inni skapet, og som mor selvsagt synes er veeeldig skjønn, og har en klar formening om at er som skapt for veslesnuppa.


Nydelig heklesjal fant jeg også på salg i samme butikken nordpå. Som mor tenker at kommer til å bli aldeles fortryllende til kjolen... Til fin kjole med heklesjal må man naturligvis ha fine sko og, med litt glam og litt hæl. Det siste er grådig viktig altså, ifølge veslesnuppa.


For ikke å snakke om tilbehøret. Prikken over i´en liksom. Smykke laget av bestemor henger klart.


Det samme gjør hårbøyle og klemme fra Accesorize.


Så gjenstår det å se om hvit blondekjole og heklesjal fremdeles er kult nok på torsdag. Jeg blir ikke overrasket om det er shorts og tights som gjelder da. Vi har gått på en smell i klesveien før vi:-)




Ha en fin kveld!




7 kommentarer:

  1. Så flott det så ut, hele antrekket. Nydelig og sommerlig, hvit kjole. Tenker hun blir søt i den. :) Flott presentert i bilder, Barbro. :)

    SvarSlett
  2. Hei på deg.
    Nydelige bilder av et superskjønt antrekk!
    ..he, he det er ikke alltid mor og datter er enige..., snakker av egen erfaring ;))
    Ønsker deg lykke til, og en riktig finfin tirsdag.
    Smil og klem fra Monica

    SvarSlett
  3. Nydelig antrekk Barbro :) skulle gjerne hatt ei jente å handle til selv...

    SvarSlett
  4. Antrekket så riktig så nydelig ut!:) Ikke enkelt når dem vet selv best hva dem skal bruke..he he
    Lykke til og ha en fin kveld!
    Klem Janne

    SvarSlett
  5. Så vakkert .. Nydelig kjole og flotte detajer.


    Lillejenten min ville være fin idag da hun skulle i bursdag til en venninne. Jeg fikk lov å ta i ekte blomster i håret. Og fin var hun, der hun trippet i sine høyhelte sko .. hehe..

    Ha en god natt:)

    SvarSlett
  6. Det var mange flotte ting, både kjole og tilbehør. Lillejenta blir nok flott og veldig fornøyd.

    SvarSlett