tirsdag 31. juli 2012

Og sånn går nu dagan...

Etter å ha brukt opp boksen med hvitmaling, så fant jeg en boks svart bengalakk i garasjen.


Jeg bestemte meg øyeblikkelig for å male gelenderet i loftstrappen svart. Hvitt gelender fungerer dårlig i kombinasjon med skitne barnehender, og jeg er ikke spesielt glad i å vaske, så litt svart kamuflasjefarge kunne passe bra:-)


Problemet var jo bare at når jeg hadde malt gelenderet sånn at det skinte og blinket så fint i den svarte lakken, så ble alt det andre seendes rimelig shabby ut. Så dermed måtte vi investere i mer hvitmaling, sånn at vi får malt resten av gelenderet og trappeoppgangen og...


Og sånn går nu dagan...

9 kommentarer:

  1. Så fint det ble... Og så flink du er!

    Hvis du virkelig vil at dagene skal gå, er det bare til å ta med seg penselen bort på Brakehaugen. Vi har så mye som skal males, men vi kommer liksom aldri i gang, skjønner ikke hvor dere tar energien fra!!

    Ha en finfin dag, vennen!

    Klem

    SvarSlett
  2. Flott ble det ! Her hos oss har vi også rikelig med maleprosjekter som aldri blir påbegynt, for begynner man først å svinge malekosten så baler det på seg!
    Klem fra Irene

    SvarSlett
  3. Du maler og maler ;) Det ble riktig stilig med svart gelender.

    SvarSlett
  4. Lekkert med sort ja:)
    Og det blir ofte slik at maler man noe MÅ man male mer, hihi:)
    KOS dere ♥

    SvarSlett
  5. Men sannelig ble det lekkert!!! Skulle malt litt selv, men...været tar nuven av meg;)
    Nyt siste rest av juli, klem fra mæ;)

    SvarSlett
  6. Så stilig det var med svart gelender. Det minner meg om den gamle trappa opp til bestemor da jeg var barn, men der var trappa mørk rød. Og så er det ofte slik at når man starter på det ene, så drar det det andre med seg.

    SvarSlett
  7. Nå har jeg sett og sett, og kosa meg. :) Artig å se at du var så rask å få opp gyngestolen fra kjelleren, og få malt den, selv om det var en prøvelse. ;) Stilig ble den. :) Likte også så godt den grønne du har i lekehuset. Nydelig med figgjo-muggen også.

    Trappegelender i svart bengalakk var virkelig en suksess! Smart, og veldig fint og praktisk. Vårt hvite er ikke helt rent, for å si det sånn. Fikk lyst til å male jeg også.

    SvarSlett
  8. Så flott det ble med sort gelender da :) Lurt for å skjule litt og gi hele trappen et løft.


    Jeg har en give away på gang så du må gjerne komme innom meg og trekke et lodd eller 5. :D

    SvarSlett