torsdag 6. september 2012

Litt supplering

Stoffsamlingen trengte litt påfyll. Du vet, når skapdørene kan lukkes helt igjen, og ingen stoff ramler ut når man åpner døren, da er det et tegn på at stoffsamlingen begynner og tynnes, og man kan med god samvittighet gå ut og supplere stoffsamlingen. Det bør liksom være såpass fullt at bakplaten på skapet står litt på spreng den og:-)


Nye stoff fra Stoff og Stil har derfor kommet i hus. Med høy prikke-, dots- og stjernefaktor. Nye mønstre er også kjøpt inn, så når resten av bestillingene er unnagjort, så skal jeg kose meg med med å bare sy ting som jeg har lyst til. Små kremmerhus, hjerter, julestrømper og julepynt til diverse julemarked skal produseres. Og selv om vi bare er i september, så er det på høy tid å begynne hvis man skal få laget alt man har tenkt.

Bilde fra i fjor
Det er jo en hel hytte som skal fylles liksom...


Nye stoffer gir alltid ny inspirasjon, og måtte den inspirasjonen vare leeenge. Akkurat nå kribler det i hvert fall veldig i fingrene etter å komme i gang:-)


Ha en fin dag!

11 kommentarer:

  1. Herlige stoffer. Nå gleder jeg meg til neste tur til Stoff og Stil. Blir ikke så lenge til,for jeg kan nemlig lukke dører og skuffer uten problemer nå.;)

    Ha en herlig dag!

    SvarSlett
  2. Så masse fine farger, mønstre og stoffer!!
    Blir nok tryllet frem mye fint at disse tenker jeg! Håper vi får se resultat :)

    God dag!
    KLEM

    SvarSlett
  3. Kjenner på den gode følelsen det er å fylle på stoffbunken :)
    Og alle stoffene var jo så fine sammen !

    Kos deg :)

    SvarSlett
  4. Så fint det ser ut der i hytta. :) Nydelige møbler, og fine stoffer du har kjøpt. :)

    SvarSlett
  5. Fine stoffer!
    Du er i god rute med juleførebuingar :)

    SvarSlett
  6. Fine stoffer, ja..man må begynne på juleproduksjonen i god tid :O)
    Ha en fin&kreativ dag :O)

    SvarSlett
  7. Å så flotte stoffer:)eg har rydda på loftet og fant masse fine stoffer og eg som ikkje kan sy,hehe skjønner ikkje korfor eg kjøpte dei:)
    Fin dag til deg!
    Klem

    SvarSlett
  8. Så godt å høre slike kriterier for å kjøpe mere stoffer! Jeg har nemlig rydda i mine, og utrolig nok fikk jeg plass til alle (selv om jeg også måtte låne litt plass i minstejentas klesskap...). Hey, da kan jeg jo handle mer - for jeg fikk igjen alle skap/skuffer :)))
    Har forresten flere av de stoffene du har kjøpt, og de er helt herlige :)
    Kos deg med det kreative! (skulle likt å være innom hytten din på julemarked)

    SvarSlett
  9. Flotte stoffer , spent på å se hva du skal trylle fram:)

    SvarSlett
  10. Heisan Barbro
    Herlige lilla prikkestoff! Jeg er jo prikkoman, så disse stoffene likte jeg veldig godt. Må le av beskrivelsen din om skapedører som ikke bør kunne lukkes...Jeg har åpne stoffhyller og her tyter det ut og ser ganske kaotisk ut til tider.
    Jeg har også begynt å lage litt julepynt med tanke på julesesongen til den lille nettbutikken min. Julemarked har jeg også vært med på ; såååå mye å lage på forhånd! Du er kjapp og effektiv virker det som så du klarer nok å fylle en hytte!
    Tusen takk for koselig kommentar om Nib-bidraget også!
    Strålende helg til deg, Barbro!
    Klem fra Kaspara

    SvarSlett
  11. Å, så mye herlig stoff du har kjøpt! Skjønner at du blir inspirert av det nyinnkjøpte! :) Blir spennende å se hva du lager etter hvert.

    God helg! :)

    SvarSlett