lørdag 6. oktober 2012

I rute


Jeg har fått dilla på å lage print, og holder på å lage opp en del som jeg skal selge på julemarkedet mitt i lillehytten i hagen.


Jeg har til og med surret meg til å lage en flyer i forbindelse med julemarkedet og. Godt med alt som er gjort:-) Det var nesten så jeg vurderte å få laget julekortene og nå når jeg var så godt i gang, men bare nesten. Det får da være måte på liksom hvor tidlig ute og i rute man skal være.


Så jeg prioriterte heller hareprint. Printet fins i ulike farger - sånn at det kan matche interiøret (for de som er opptatt av sånt)...



Og enda et alfabetprint:-)


Ha en fin dag!




13 kommentarer:

  1. Kjempe fine print :O)
    God lørdag,
    klem

    SvarSlett
  2. Så flink og kreativ du er:)
    Koselig med julemarked i lillehytten da;)
    Fin lørdag!
    Klem

    SvarSlett
  3. Skulle bodd nærmere, for jeg skulle gjerne besøkt julemarkedet ditt :)

    SvarSlett
  4. Stilig og spennende med marked :)
    Fin kreativ helg til deg
    Klem

    SvarSlett
  5. Hellane, kor stilige! Skolelys-printen er ein favoritt!

    SvarSlett
    Svar
    1. Ha, ha, ikke akkurat overraskende, frøken Billa Blå:-)

      Slett
  6. Så fine print!
    Veldig spennende med marked :)

    Fineste lørdagskvelden til deg!

    Klem

    SvarSlett
  7. Kjempe fine og artige :-) Ja det går fort til jul så det gjäller og ligge steget före. Jeg har noen jule presanger klare. Så göy med jule marked. Jeg skulle gjerne värt med på julemarked i år jeg også, men jeg har värt syk seneste mnd så jeg har ikke orket gjöre noe. Misstenker att jeg kan ha fått ME og jeg skal på utredning så vi får se. Har i allefall begynt og strikke litt. Ha en fortsatt fin helg! Klem

    SvarSlett
  8. De var super fin! Likte også best skolelys plakaten, den var knall tøff!! Du er så flink! Gleder meg til å komme på julemarked :-)

    Gina

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, Gina! Hadde vært koselig å se deg på
      julemarkedet:-)

      Slett
  9. Imponerende. Litt for langt for meg dessverre.

    SvarSlett
  10. Jeg blir stadig overrasket over deg. Du har så mange strenger og spille på. Lekker innbydelse til julemarked. Du lager så mye fint. Jeg blir veldig inspirert av deg: )

    PS Du trenger ikke og bli lottomillionær. Da tror jeg du hadde mistet noe av kreativiteten din: )

    SvarSlett