fredag 5. april 2013

Litt farge på veggen



Jeg hadde et bilde på lerret som jeg ikke var særlig fornøyd med, men jeg har nå spart på det likevel - i tilfelle det kunne brukes til noe:-)


Jeg tok resten av det fine stoffet jeg fant på Åhlens og trakk det utenpå lerretet og stiftet det på med stiftepistol. Jeg elsker å slå meg løs med stiftepistol. Stiftepistol er mitt absolutte favorittverktøy (- og vel det eneste jeg behersker...)


Nytt og fint bilde på stueveggen. Kjekt med litt fargeklatter på hvite vegger.


Og herved skulle vel det nye kunstverket være behørig dokumentert:-)



Bare et lite bilde til...

Ha en riktig god helg!




7 kommentarer:

  1. Så herlig og vårlige bilder:)kjempefint kunstverk!
    Ei god helg til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  2. Oi, for et helt fantastink vakkert bilde!!!!
    Ønsker deg en NydeligFlott helg
    og lykke til i Nib´s utfordring!
    Klem fra Julie :-)

    SvarSlett
  3. Fargebombe = glede :)

    GOD HELG!
    KLEM

    SvarSlett
  4. Smart! Og flott ble det. Moralen må være å aldri hive noe, man vet aldri når man får bruk for det :)

    SvarSlett
  5. så herlig fargerikt det ble:-) du må bare spørre hvor du har fått tak i alfabetarket med dinosaurus som du har i headeren din?

    SvarSlett
  6. KJempelurt med stiftepistol, stoff og et bilde man ikke liker:))
    Det ble jo riktif så flott på veggen din ♥

    SvarSlett