lørdag 13. april 2013

Tidlig en morgen



Jeg hadde nesten glemt at jeg skulle ta med meg en snickerskake til en bursdagsfest i kveld, så den som måtte hive seg rundt i dag morges og klarte å vekke hele huset med Kenwooden på full speed, var meg.


Snickerskake smaker bare himmelsk, men er jo ikke akkurat noen estetisk nytelse. Den ser ikke veldig innbydende ut, så for å bøte litt på det så har jeg slengt på noen spiselige papirblomster som smaker som... eh, papir... Eller som sånne nattverdoblater om du vil. Ja, ja, regner med de skal skylles ned med litt vin disse også:-)

Kaken ligger forresten på et nydelig serveringsfat fra Figgjo som jeg har arvet etter farmoren min. Jeg har faktisk arvet et helt middagsservise i samme serien,


så jeg veldig glad da jeg fant dette store fatet i samme stilen på Fretex i går. Det veier veldig opp for at jeg ikke kom meg på loppemarked i dag:-)


Ha en fin dag!


6 kommentarer:

  1. Hahaha papirblomster som smaker papir:-) Herlig! Syns kaken så meget fristende ut, jeg;-)
    Kos deg masse i kveld!

    SvarSlett
  2. Det var ei lekker kake. :) Så fint pynta også. Flott bilde av gyngestolen, herlig lappeteppe og pute.

    SvarSlett
  3. Synest kaka var kjempefine eg:))sikkert veldig god og!
    Fine lørdagskveld til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  4. Den er sikkert kjempegod, superfint lappeteppe,)) Klem W

    SvarSlett
  5. kaken ser deilig! Jeg ville så gjerne ha en bit av det! elsker alle angie fra Tyskland

    SvarSlett
  6. Så veldig god ut :D

    Ha en finfin slutt på helgen,
    Klem Klem♥

    SvarSlett