onsdag 21. august 2013

Koselige gaver du kan lage selv



Etter at det har vært litt rolig på bursdagsfronten den siste halvannen måneden, så braker det løs igjen med bursdager på løpende bånd så fort skolen har startet igjen. 

Til bursdager rundt skolestart syntes det ganske passende å gi gode fargeblyanter i gave. Og til fine fargeblyanter er det jo kjekt med noe å tegne på, så jeg kjøpte to spiralbundne blokker med svarte permer også. 


Disse dekorerte jeg med et par foto jeg hadde liggende. Veslesnuppa gren litt på nesen over at de var i svart/hvitt, men sånn ble det siden printeren ikke var helt samarbeidsvillig... 


Til slutt printet jeg ut navn med dymoen, sånn at det ble en helt personlig bok:-)

5 kommentarer:

  1. Veldig koselig gave dette da :) Jeg hadde iallefall satt pris på en slik en :)

    SvarSlett
  2. Ei kjempekoselig gave å få:))

    SvarSlett
  3. Kjempefin gave. :)
    God helg.
    Klem.

    SvarSlett
  4. Kjempefine gaver:-) Kjekt med noe personlig:-)

    SvarSlett