onsdag 2. oktober 2013

Varm, gnistrende høst




Månedens utfordring hos NIB er varm, gnistrende høst, med tema ildsted. Disse utfordringene hos NIB er alltid morsomme å være med på, og så får man gjerne ånden over seg til å gjøre ting som man strengt tatt skulle gjort for lenge siden. Som å spa aske ut av peisovnen og vaske glassdørene. Ja, det var en stund siden sist kan man si...




Bare for å spole litt tilbake, sånn så ildstedet ut da vi var på visning... 

Jeg likte aldri den gamle vedovnen, og da feieren poengterte at vi burde bytte den ut og, ja, da var ikke jeg sein med å følge oppfordringen:-)


Og, ja, jeg kunne sikkert ønsket meg et både strammere og mer stilfullt ildsted, men utgangspunktet tatt i betraktning så får vi si oss rimelig fornøyde likevel.



Vel, det beste av alt er at peisovnen er gullende ren:-)

Ha en fin kveld!


10 kommentarer:

  1. Herlig bidrag :)
    Så veldig koselig ut å sitte der og bare slappe helt av!
    Og oppgraderingen - den må vel sies var stor og ble ABSOLUTT til det bedre ;)

    SvarSlett
  2. Så utrulig nydelig bidrag,kanskje eg burde hive inn et bidrag denne gangen,blir aldri med meg for eg får litt prestasjonsangst Hihi!
    Nyt kvelden!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  3. Flott bidrag flinke du
    Klem fra meg til deg

    SvarSlett
  4. Så fin peis der har bytta ut den gamle ovnen med. Og putene dine er bare elsk, elsk!

    SvarSlett
  5. Det var et veldig flott bidrag- Og veldig fin ovn.
    Og gåmann for en forandring.
    Du er flink å trylle det fint overalt.
    Skjønn pus også. :)

    Klem Margareth

    SvarSlett
  6. Jeg syns det ble riktig så pent det du har fått til fremfor peisen din :)
    Lykke til i konkurransen/utfordringen!

    SvarSlett
  7. Koselige bilder. Lykke til! En utrolig forbedring av hele rommet ser det ut som :)

    SvarSlett
  8. Så koselige bilder! Og for en forandring som har skjedd i stuen deres siden dere har flytter inn! Sååå mye mer koselig nå!! :-)

    SvarSlett
  9. Så morsomt å se før-bilde! En real oppgradering ja ;-) Nydelig peis og bidrag. Lykke til til deg og god søndag. Klem fra Monica.

    SvarSlett
  10. Nydelige bilder, og fin pus :-) artig at du viste før- bilde også, et helt annet rom ja. Lykke til :-)

    SvarSlett